Новиот износ на минималецот ќе започне да важи од април 2020 година што би значело дека минималната плата за месец април ќе биде за 435 денари повисока од минималецот за март.
Според ССМ постои реална потреба од зголемување на минималецот и во иднина согласно Европските препораки и тенденции и истата треба да изнесува 60% од просечната плата во државата.
Тоа значи дека ако просечната нето плата во моментов изнесува 26.836 денари, минималецот треба да биде 16.100 денари.
Оттаму апелираат до работодавачите да го следат растот на минималецот и ова покачување на минималната плата да биде основа за скалесто зголемување на сите плати на вработените, преку почитување на колективните договори.
Практичен водич за корпоративен данок: кој е обврзник, како се утврдува даночната основа и како…
Научете ги најдобрите практики за даночна усогласеност: точни евиденции, рокови, контроли и стручна поддршка за…
Водич за основање ДОО: документи, постапка, даноци и практични чекори за сигурен почеток на бизнис…
Даночна контрола на фирма: практична подготовка на документација, рокови и даночни обврски за помал ризик…
Стартап финансирање фирми: како да изберете извор на капитал, да ја заштитите ликвидноста и да…
Автоматизација на фактури го намалува рачниот внес, ги контролира роковите и му дава на бизнисот…